آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یکشنبه سیاه بورس | علت ریزش بی سابقه شاخص بورس چه بود؟
سرخط خبرها

مدیر سازمان املاک تملیکی خراسان رضوی: برگزاری ۴۵ پارتی مزایده کالا در استان | ۱۶۰۰ پرونده متروکه در خراسان رضوی داریم

  • کد خبر: ۱۱۶۰۳۵
  • ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
  • ۱
مدیر سازمان املاک تملیکی خراسان رضوی: برگزاری ۴۵ پارتی مزایده کالا در استان | ۱۶۰۰ پرونده متروکه در خراسان رضوی داریم
محمدحسین شیخ‌زاده گفت: اکنون مزایده سازمان املاک تملیکی استان با ۴۵ پارتی در حال برگزاری است و بخشی بزرگ از محموله‌های داخل انبار در این مزایده است.

طنین همتی|شهرآرانیوز، مدیر سازمان املاک تملیکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در حاشیه امحای ۶۰۰ تن کالای قاچاق در مشهد گفت: بعد از ورود دستگاه قضا و رئیس‌جمهور به سازمان‌های املاک تملیکی و دستور اصلاح ساختار و سیستم انبارداری سازمان املاک تملیکی، حدود ۷۰درصد اموال املاک تملیکی در کشور تخلیه و اصلاح شد. در این اصلاح ساختار به دستور رئیس‌جمهور حدود بیست اداره ما اداره کل شد.

به‌گفته محمدحسین شیخ‌زاده، ورودی سازمان املاک تملیکی، کالاهای ضبطی، قضایی، قاچاق و متروکه است که در خراسان رضوی هر چهار مدل را داریم و حدود ۱۶۰۰ پرونده متروکه در خراسان رضوی داریم که از آذرماه پارسال تاکنون آن‌ها را به سی پرونده رساندیم. کالای متروکه به کالایی می‌گویند که از تاریخ ورودش به گمرک بیش از چهار ماه بگذرد و از گمرک ترخیص نشود یا صاحب کالا برای انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا مراجعه نکند. مسلما کالای متروکه حتما باید در مزایده قرار بگیرد و فروخته شود و از ماحصل فروشش عواید دولت و صاحب کالا داده شود.

وجود ۷هزار پرونده قاچاق در خراسان رضوی

وی تصریح کرد: در زمینه قاچاق کالا حدود ۷هزار پرونده در خراسان رضوی داریم که باتوجه‌به حرکت جهادی سال گذشته، تعیین تکلیف بخش بزرگی از این پرونده‌ها انجام شده و بقیه هم در دست انجام است. مسلما برای هر پرونده باید حکم قضایی داشته باشیم و استعلام‌های موردنیاز را از دستگاه‌هایی مثل غذا و دارو، استاندارد، جهاد کشاورزی و دام‌پزشکی بگیریم. در صورت تأیید برای فروش، ارزیابی نرخ و قیمت آن بر اساس تعیین نرخ کارشناس رسمی دادگستری و در مزایده و حراج به‌صورت ماهانه انجام می‌شود.
شیخ‌زاده در ادامه گفت: ما هر ماه حراج داریم و همین الان مزایده سازمان املاک تملیکی استان با ۴۵ پارتی در حال برگزاری است و بخش بزرگی از محموله‌های داخل انبار در این مزایده است.


به‌گفته مدیر املاک تملیکی خراسان رضوی، در حراجی که از هفته آینده انجام می‌شود، سازمان املاک تملیکی استان حضور دارد و حدود چهار پارتی در حراج داریم. همچنین در اموال غیرمنقول نیز سازمان املاک تملیکی استان فعال است و حدود ششصد پرونده غیرمنقول داریم که از این تعداد پرونده، بخشی در مزایده اخیر است که در حال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالکریم
United States of America
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
0
اشتراک در باره آهن مس برنج فلزات اشتراک کنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->